English version
Оголошення про конкурсний відбір експерта з комунікацій проекту «Підвищення енергоефективності в освітніх закладах м. Суми»

У країнах Східного партнерства (СП) енергоспоживання, що використовується на опалення приміщень в громадських, комерційних і житлових будівлях, а також споживання електроенергії вуличним освітленням в минулому не зосереджувалось на енергоефективності та використанні відновлювальних джерел енергії. Неефективне використання енергії, в поєднанні з низькоефективними технологіями виробництва енергії, посилюють вплив зростання цін на енергоносії для домогосподарств і громадських установ. Проект Угода мерів був створений в 2008 році та є добровільною всесвітньою організацією місцевих та регіональних органів влади, метою якого є скорочення споживання енергії та викидів CO2 (не менше ніж на 20% до 2020 року або на 30% до 2030 року). З 2010 року, Угода мерів діє в країнах Східного партнерства та підтримується Європейським союзом. У вересні 2015 року Сумська міська рада приєдналася до «Угоди мерів» а у 2016 році затвердила План дій сталого енергетичного розвитку міста Суми до 2025 року. З цього моменту, м. Суми офіційно взяло на себе зобов'язання із забезпечення скорочення викидів CO2 до 2025 року на 26% (134,2 тис. тонн CO2) у порівнянні з базовим 2013 роком. Саме в ПДСЕР визначені найефективніші напрямки діяльності та шляхи досягнення цільового показника скорочення викидів CO2. В рамках проекту, що фінансується Європейським Союзом, «Підвищення енергоефективності в освітніх закладах м. Суми» ENI 2017/393-623, Міська рада м. Суми має намір реалізувати кілька високоякісних заходів щодо підвищення енергоефективності з метою зменшення енергоспоживання. Очікується, що впроваджені заходи будуть розроблені та реалізовані відповідно до затверджених західноєвропейських стандартів та практики з метою забезпечення стійкості інвестицій. Для забезпечення демонстраційної складової проекту, оголошується конкурсний відбір на посаду експерта з комунікацій проекту, який буде впроваджувати діяльність в галузі комунікації, заплановану в рамках реалізації проекту. Заявки на участь у конкурсі необхідно подати до 12 березня 2018.   Основні обов’язки експерта з комунікацій проекту:

  • підготовка та реалізація інформаційної стратегії проекту;
  • розробка та своєчасне втілення комунікаційного плану проекту;
  • забезпечення публічності заходів проекту;
  • підготовка та поширення інформаційних матеріалів;
  • координація зв’язків проекту з громадськістю, органами державної влади, ЗМІ;
  • робота з національними та регіональними ЗМІ
  • організація прес-конференції, брифінгів, зустрічей, виступів у ЗМІ тощо;
  • підготовка та написання прес-анонсів, інформаційних повідомлень, прес-релізів;
  • ведення реєстру зацікавлених сторін проекту та постійна робота з ним;
  • організація підготовки рекламно-інформаційних видань;
  • моніторинг і контроль виходу матеріалів у ЗМІ;
  • участь в організації подій (вуличні акції, поїздки, тренінги, семінари, інформаційні зустрічі, опитування та інших заходи у межах проекту);
  • підтримка сайту організації (наповнення контентом);
  • управління конфліктами в рамках проекту;
  • поточна адміністративна робота.

Основні вимоги до кандидата на посаду експерта з комунікацій проекту:

  • вища освіта;
  • досконале знання української ділової мови;
  • досконале знання англійської мови;
  • відмінні навички письмового та усного спілкування українською/англійською мовами;
  • навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, роботи в соціальних мережах;
  • вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
  • комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
  • ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
  • комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
  • вміння працювати в команді;
  • досвід роботи в галузі комунікації в проектах технічної допомоги, що фінансуються ЄС чи з інших зовнішніх джерел або у міжнародних проектах, присвячених енергозбереженню;
  • вітається обізнаність щодо тематики енергозбереження та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади.

Додатковими перевагами при відборі потенційних кандидатів будуть:

  • Загальне знання вимог ЄС до впровадження проектів відносно питань комунікації;
  • Добре знання правил щодо поширення інформації про підтримку ЄС (EU visibility rules);
  • Володіння програмами графічного дизайну;
  • Досвід співпраці в галузі енергоефективності та близьких сферах;
  • Досвід управління реалізації інформаційних кампаній;
  • Налагоджені контакти зі ЗМІ.

Умови найму / тривалість контракту:

  • Успішному кандидату буде запропоновано підписати договір про надання послуг;
  • Дата початку надання послуг – травень 2018 року;
  • Орієнтовний період надання послуг – 30 місяців;
  • Дана посада еквівалентна повній зайнятості;
  • Перевага надається фізичним особам-підприємцям;
  • Оплата за результатами співбесіди.

Процедура подання кандидатури: Заявки слід надсилати електронною поштою на адресу: invest@smr.gov.ua або надавати безпосередньо менеджеру проекту Гавриловій Катерині, заступнику начальника відділу інвестицій та зовнішнього партнерства департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Горького, 21, каб.422. Заявка має включати:

  • Резюме (зазначити очікуваний рівень доходу);
  • Анкету.

Останній строк подання заявок: 12/03/2018 Відбір кандидатів відбуватиметься за наступними критеріями:

  • Вартість послуг;
  • Досвід роботи в якості експерта з комунікацій у міжнародних/енергоефективних проектах.

Співбесіда з попередньо відібраними кандидатами проходитиме 15 березня 2018 року у департаменті фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради за адресою м. Суми, вул. Горького, 21. Зверніть увагу, що інформація, представлена кандидатами, та документація щодо процесу відбору можуть бути передані до інших структурних підрозділів Сумської міської ради. Контактна інформація: Будь ласка звертайтесь із питаннями та за додатковою інформацією до Гаврилової Катерини Володимирівни за тел. 0542 700 587.