English version
Оголошення про конкурсний відбір технічного експерта проекту «Підвищення енергоефективності в освітніх закладах м. Суми», що впроваджується Управлінням капітального будівництва та дорожнього

У країнах Східного партнерства (СП) енергоспоживання, що використовується на опалення приміщень в громадських, комерційних і житлових будівлях, а також споживання електроенергії вуличним освітленням в минулому не зосереджувалось на енергоефективності та використанні відновлювальних джерел енергії. Неефективне використання енергії, в поєднанні з низькоефективними технологіями виробництва енергії, посилюють вплив зростання цін на енергоносії для домогосподарств і громадських установ. Проект Угода мерів був створений в 2008 році та є добровільною всесвітньою організацією місцевих та регіональних органів влади, метою якого є скорочення споживання енергії та викидів CO2 (не менше ніж на 20% до 2020 року або на 30% до 2030 року). З 2010 року, Угода мерів діє в країнах Східного партнерства та підтримується Європейським союзом. У вересні 2015 року Сумська міська рада приєдналася до «Угоди мерів» а у 2016 році затвердила План дій сталого енергетичного розвитку міста Суми до 2025 року. З цього моменту, м. Суми офіційно взяло на себе зобов'язання із забезпечення скорочення викидів CO2 до 2025 року на 26% (134,2 тис. тонн CO2) у порівнянні з базовим 2013 роком. Саме в ПДСЕР визначені найефективніші напрямки діяльності та шляхи досягнення цільового показника скорочення викидів CO2. В рамках проекту, що фінансується Європейським Союзом, «Підвищення енергоефективності в освітніх закладах м. Суми» ENI 2017/393-623, Міська рада м. Суми має намір реалізувати кілька високоякісних заходів щодо підвищення енергоефективності з метою зменшення енергоспоживання. Очікується, що впроваджені заходи будуть розроблені та реалізовані відповідно до затверджених західноєвропейських стандартів та практики з метою забезпечення стійкості інвестицій. Для забезпечення технічного супроводу проекту, оголошується конкурсний відбір на посаду технічного експерта проекту. Заявки на участь у конкурсі необхідно подати до 12 червня 2018.   Основні обов’язки технічного експерта проекту:

  • підготовка інформаційних матеріалів для зацікавлених сторін проекту та постійна робота з ним по технічних питаннях енергоефективної санації будівель;
  • аналіз бюджету проекту щодо технічних заходів;
  • моніторинг інноваційних енергоефективних технологій;
  • збір, обробка, систематизація та поширення інформації щодо енергоефективної модернізації будівель;
  • оцінка стану ринку енергоефективних технологій в регіоні, поточний моніторинг цін;
  • надання технічних консультацій цільовим групам проекту;
  • участь у спеціалізованих виставках, семінарах, конференціях, тренінгах, інформаційних зустрічах та інших заходах в рамках проекту;
  • розробка оптимальних рішень та специфікацій для енергоефективної санації будівель на базі передових енергоефективних технологій;
  • підготовка технічних специфікацій та технічних завдань для потреб проекту;
  • підготовка технічної частини тендерних документацій та іншої технічної документації по проекту;
  • участь у переговорах з підрядниками та будівельними організаціями;
  • поширення національного та закордонного досвіду щодо енергоефективних технологій та модернізації будівель;
  • підготовка та проведення презентацій та демонстрацій для цільових груп проекту;
  • контроль за підрядними організаціями по дотриманню проектних/тендерних вимог до робіт, за якістю та належністю виконанням технічних робіт по проекту;
  • поточна адміністративна робота.

   Основні вимоги до кандидата на посаду технічного експерта проекту:

  • вища інженерно-технічна освіта;
  • досконале знання української ділової мови;
  • досвід роботи за фахом від 5 років;
  • кваліфікаційний сертифікат технічного нагляду буде перевагою;
  • досвід роботи з тендерною документацією;
  • ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
  • здатність швидко приймати рішення;
  • вміння працювати в команді;
  • знання сучасних технологій будівництва;
  • впевнене володіння ПК: AutoCad, MS Office, спеціалізовані програми для проектування, знання розрахункових програм;
  • знання діючої нормативно-правової та нормативної бази
  • конкурентні переваги: володіння англійською, участь у проектах, що фінансуються міжнародними фінансовими організаціями;
  • досвід роботи на керівних посадах в державник органах та в органах місцевого самоврядування буде перевагою.

Додатковими перевагами при відборі потенційних кандидатів будуть:

  • Загальне знання будівельних норм та стандартів ЄС;
  • Знання контрактних процедур для зовнішньої діяльності ЄС (PRAG);
  • Знання прав та обов’язків інженера з технічного нагляду.

Умови найму / тривалість контракту:

  • Успішному кандидату буде запропоновано підписати договір про надання послуг;
  • Дата початку надання послуг – червень 2018 року;
  • Орієнтовний період надання послуг – 30 місяців;
  • Дана посада еквівалентна повній зайнятості;
  • Перевага надається фізичним особам-підприємцям;
  • Оплата за результатами співбесіди.

Процедура подання кандидатури: Резюме слід надсилати електронною поштою на адресу: invest@smr.gov.ua або надавати безпосередньо менеджеру проекту Гавриловій Катерині, заступнику начальника відділу інвестицій та зовнішнього партнерства департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Горького, 21, каб.422. Просимо в резюме обов'язково вказати рівень очікуваної оплати праці. Останній строк подання резюме: 12/06/2018 Співбесіда з попередньо відібраними кандидатами проходитиме 15 червня 2018 року у департаменті фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради за адресою м. Суми, вул. Горького, 21. Зверніть увагу, що інформація, представлена кандидатами, та документація щодо процесу відбору можуть бути передані до інших структурних підрозділів Сумської міської ради. Контактна інформація: Будь ласка звертайтесь із питаннями та за додатковою інформацією до Гаврилової Катерини Володимирівни за тел. 0542 700 587.