Представництво Європейського Союзу оголошує втретє Конкурс проектів серед євроклубів України!
Подай найкреативнішу ідею проекту та увійди до 20 переможців 2019 року.
20 євроклубів-переможців отримають консультаційну, інформаційну та організаційну підтримку для втілення ідеї свого проекту в життя та будуть запрошені на Форум мереж ЄС у вересні- жовтні 2019 року.
Етапи Конкурсу:
20 найцікавіших проектів буде опубліковано на сайті euroquiz.org.ua.
Поспішайте поборотися за звання найкреативнішого євроклубу України!
1.1. Конкурс проектів серед євроклубів України від Представництво ЄС в Україні.
1.2. Мета конкурсу: залучити активну молодь євроклубів до поширення інформації про ЄС та висвітлення тематики: як рух України до ЄС змінює нашу країну?
1.3. 20 євроклубів, які запропонують найкращі проекти - отримають консультаційну, організаційну та фінансову підтримку для втілення свого проекту в життя. Проекти потрібно оформити до 20 січня 2019 року у вигляді он-лайн заявки, доступної на сайті проекту.
Переможці будуть нагороджені спеціальними сертифікатами від Представництва ЄС та запрошені на Форум мереж ЄС у вересні 2018 року.
2.1. Кожен зареєстрований євроклуб України може подати на конкурс необмежену кількість он-лайн заявок. Від кожного учасника може перемогти лише одна заявка, яка буде втілена протягом лютого – серпня 2019 року.
2.2. Перевага надається проектам, до виконання яких залучено не менше 3 євроклубів. Заохочується залучення до проекту представників різних мереж ЄС, а саме: Team Europe, College of Europe Alumni Association in Ukraine, Young European Ambassadors, EU Study Days, Інформаційні центри ЄС, випускники Програми Еразмус, учасники European Union Visitors Programme.
3.1. Загальна тема конкурсу: «Як рух України до ЄС змінює нашу країну?».
3.2. Проекти можуть розкривати наступні підтеми:
європейські сторінки в історії вашого міста, громади; однією з форм роботи в рамках проекту може бути створення інтернет-карти (custom Google map) об'єктів європейської історичної та культурної спадщини;
захист навколишнього середовища;
фінансова, економічна та IT грамотність;
найкращі практики самоорганізації населення та розвитку громади.
3.3. Євроклуби також можуть обрати інші питання в рамках теми конкурсу.
4.1. Соціальні акції у різних містах (одночасно або послідовно) за участю кількох євроклубів: флеш-моби, публічні кампанії з поширення інформації, волонтерські заходи, екологічні заходи на рівні школи чи дому, тощо.
4.2. Тренінги та обмін досвідом між різними євроклубами: живі та онлайн тренінги, скайп-зустрічі, інтелектуальні ігри, конкурси, тощо за участю кількох євроклубів.
4.3. Культурні заходи за участю кількох євроклубів: фотовиставки, музичні конкурси, кінопокази, тощо в різних містах за участю різних євроклубів.
4.4. Дослідження питань євроінтеграції у своєму місті/регіоні.
4.5. Створення інтернет-карти об'єктів європейської історичної та культурної спадщини: зробити дослідження свого міста/регіона та нанести на Google карту об'єкти (церкви, лікарні, склади, залізничні станції, заміські та особняки, соляні шахти тощо, побудовані за участю європейських організацій в XIX-XX ст. або раніше), додавши описи на підставі реальних джерел. Посилання на кращі карти будуть доступні на Інтернет-платформі euroquiz.org.ua.
5.1. Розробити проект.
5.2. Залучити до проекту не менше 3 євроклубів та представників інших мереж ЄС.
5.3. Заповнити он-лайн заявку з описом проекту.
5.4. Після перемоги в конкурсі проектів - реалізувати проект та розмістити інформацію про перебіг реалізації на сайті euroquiz.org.ua. Заохочується використання відео та фото ілюстрацій.
6.1. Консультаційно-інформаційну підтримку під час реалізації свого проекту.
6.2. Підтримку на організаційні витрати проекту.
6.3. Надання необхідних листів підтримки для організації заходів.
6.4. Подяки організаторам.
6.5. Запрошення на дводенний Форум мереж ЄС у вересні та знайомство з представниками різних мереж ЄС, відвідання Представництва ЄС.
6.6. Кращі реалізовані проекти будуть опубліковані на сайті Euroquiz та в соціальних мережах, як приклади кращої практики серед євроклубів України.
7.1. Відповідність тематиці ЄС та конкурсу.
7.2. Участь у реалізації проекту не менше 3 євроклубів.
7.3. Кількість безпосередніх та опосередковано залучених до проекту учасників.
7.4. Цінність та актуальність проекту для місцевої громади.
7.5. Різноманіття цільової аудиторії.
7.6. Медіа покриття (кількість залучених медіа не менше 5)
7.7. Взаємодія з іншими мережами ЄС (Team Europe, College of Europe Alumni Association in Ukraine, Young European Ambassadors, EU Study Days, Інформаційні центри ЄС, випускниками Програми Еразмус, учасниками European Union Visitors Programme).
До 1 лютого 2019 року – подача проектів на конкурс у формі он-лайн заявки.
До 20 лютого 2019 року – відбір 20 найкращих проектів.
До 1 вересня 2019 року – реалізація 20 проектів-переможців та подання звіту: заповнення форми про реалізований проект, та оформлення презентації.
Вересень 2019 року – участь у Форумі мереж ЄС.